Grupa
Biedronki
3 latki

Choć rozstanie z rodzicem bywa jeszcze trudne, potrzeba bycia samodzielnym ma w sobie jakąś niezwykłą moc, która sprawia, że nasze Maluszki z każdym dniem coraz bardziej zdecydowanym krokiem przekraczają progi przedszkola. Z zainteresowaniem poznają nowe otoczenie i uczą się zasad życia w grupie. Stopniowo też stają się otwarte na współpracę i nawiązują pierwsze przyjaźnie. W stawaniu się dzielnym przedszkolakiem wspierają je: Pani Urszula, dwie Panie Anetki i Pani Karolina.

Galeria naszych prac plastycznych

 

Grupa
Motylki
4 latki

Uczą się spędzać miło czas bez mamy i taty. Codziennie poznają nasze przedszkole i osoby tutaj pracujące. Uczą się samodzielności, używania słów grzecznościowych oraz tego jak się witać i żegnać. Nawiązują pierwsze kontakty z rówieśnikami. Z każdym dniem są coraz pewniejsze i coraz więcej potrafią. Na etapie stawania się dzielnym przedszkolakiem, wsparcie dają im Siostra Lidia, Pani Justyna i Pani Urszula

Galeria naszych prac plastycznych

 

Grupa
Pszczółki
5, 6 latki

To bardzo radosne i żywiołowe dzieci. Chętnie biorą udział w zajęciach, oraz zabawach. Bardzo lubią śpiewać , tańczyć oraz wykonywać prace plastyczne. Wiele radości sprawiają im zabawy ruchowe i zabawy w kącikach zainteresowań. Dzieci starają się być samodzielne i koleżeńskie. Każdy dzień w przedszkolu dla dzieci z grupy Pszczółki to nowe wyzwanie i doświadczenie. Nad ich bezpieczeństwem i rozwojem czuwają Siostra Jola, Pani Sylwia i Pani Małgosia.

Galeria naszych prac plastycznych

Z odrobiną sukcesu, zachęty, zaufania w środowisku sprzyjającym pracy dziecko może dotrzeć do krańców świata - C. Freinet

"Nie takie ważne, żeby człowiek dużo wiedział, ale żeby dobrze wiedział, nie żeby umiał na pamięć, a żeby rozumiał, nie żeby go wszystko troszkę obchodziło, a żeby go coś naprawdę zajmowało" - Janusz Korczak

Dzieci najefektywniej uczą się przez zabawę. Dlatego nigdy nie postrzegamy jej w kategoriach straty czasu. Mając świadomość, że dzięki zabawie dzieci zdobywają pakiet kluczowych kompetencji niezbędnych do dalszego rozwoju (takich jak akceptowalne zachowania społeczne, umiejętność panowania nad emocjami czy kreatywność), przywiązujemy wielką wagę zarówno do otoczenia, jak i do organizacji. Dbamy zatem, aby przestrzeń, w której działają nasi podopieczni, służyła ich pełnemu rozwojowi, by była uporządkowana, przyjazna, w zasięgu dziecięcej ręki… By przedszkolaki mogły uczyć się i bawić zarówno indywidualnie, jak i wspólnie. Towarzyszymy też dzieciom w zabawie, by w ten sposób pomagać im stopniowo wydłużać czas skupienia uwagi, a tym samym lepiej przygotować je do nauki szkolnej.